Viialan Naisvoimistelijat

Jumpat 2018 - 2019, alkaen 3.9.
Päivä Kello Jumppa Paikka Huom!
ma 17:45 - 18:45 NuoretTunti tarkoitettu 6-9 -luokkalaisille. Tanssitytöt tunnilla tanssitaan helppoja ja vaihtelevia koreografioita tyttöjen toiveita kuunnellen.
Eerika
Metsälinna
ma 19.00 - 20.00 Letkeät lanteetLetkeät lanteet on hauska, tanssillinen jumppa, jonka ajaksi aivot saa heittää narikkaan. Tunnin aikana hikoillaan hauskojen vanhojen sekä uusien biisien tahdissa hyppien ja lanteita keinuellen. Lopuksi muutama lihas
Eerika
Metsälinna
ti 16:00 - 17:00 Hyvän olon jumppaKevyttä jumppaa vähän liikkuneille ja vanhemmalle väelle. Jumppaan kuuluu lämmittelyliikkeet, lihaskuntoa ja venyttely. Välineinä on käytetty esim. keppiä, kuminauhaa, palloa ja pieniä painoja. Mukana myös musiikki.
Päivi
Lallintalo 30.4. ei Hyvän olon jumppaa
ke 17:30 - 18:15 Naperot 3-4 v3-4-vuotiaat. Leikkiä, musiikkiliikuntaa, välineitä. Tarkoitettu sekä tytöille että pojille. Tavoitteena on, että lapsi pystyy jumpan ajan olemaan salissa ilman omia vanhempiaan.
Johanna ja Taru
Metsälinna 24.4. molemmat ryhmät yhdessä klo 17.45-18.45
ke 18:15 - 19:00 Naperot 5-7 v5-7-vuotiaat. Leikkiä, musiikkiliikuntaa, välineitä. Tarkoitettu sekä tytöille että pojille. Tavoitteena on, että lapsi pystyy jumpan ajan olemaan salissa ilman omia vanhempiaan.
Johanna
Metsälinna 24.4. molemmat ryhmät yhdessä klo 17.45-18.45
ke 19:10 - 20:00 HIITHIIT-lyhenne tulee sanoista High Intensity Intervall Training. Nimensä mukaisesti tunnilla pidetään sykkeet korkealla ja hi-koillaan menevän musiikin tahdissa. Tunnin aikana vuorottele-vat kovatehoiset ja palauttavat työosuudet. Työosuuksiin kuu-luu sykettä nostavia liikkeitä ja lihaskuntoharjoitteita sekä yh-distelmiä näistä kahdesta. Sykettä nostetaan yksinkertaisin liikkein ja lihaskuntoharjoittelussa huomioidaan kokonaisvaltaisesti koko kehon lihakset.
Ira tai Minna
Metsälinna ke 24.4. Iran muokkaus klo 19!
to 19.00 - 20.00 MuokkausVauhdikkaasta menosta pitäville ja hikeä pintaan haluaville suunnattu tunti. Tavoitteena on lihasvoiman ja -kestävyyden kehittämisessä. Tunti aloitetaan lämmittelyllä, joka sisältää myös hieman hyppelyitä. Lihaskunto-osuudessa käydään läpi kaikki päälihasryhmät käyttäen omaa kehonpainoa ja joskus lisänä käsipainoja. Tunti lopetetaan aina venytyksiin.
Ira
Metsälinna to 25.4. Minnan HIIT
la 10:00 - 11:30 KuntosalicircuitLihaksia vahvistava, kuntopiirityyppinen jumppa. Jumppa alkaa lyhyellä alkulämmittelyllä, joka tehdään askeltamalla. Varsinaisen jumpan aikana tehdään lihaksia vahvistavia liikkeitä sekä sykettä nostavia aerobisia liikkeitä. Liikkeet tehdään sekä kuntosalilaitteilla että ilman laitteita. Lopuksi venytellään.
Monika
Rasin voimailutila

Ajankohtaista

Kevään ja kesän ajan jumppiin seuran ulkopuoliset kertamaksulla, 2 euroa⁄kerta!

Perjantaina 10.5. unelmien liikuntapäivä. Kaikille avoin Lavis-tapahtuma Metsälinnassa klo 18-19.30. Ota mukaan jumppa-alusta ja -kuminauha, jos sinulla on.

Kesäjumppa 14.5. alkaen tiistaisin klo 18.30-19.30 juoksusuoran alueella (keinonurmen vieressä), sateella ei jumpata. Muille kuin jäsenille 2 euroa⁄kerta.

Viialan Naisvoimistelijat