Viialan Naisvoimistelijat

Jumpat 2018 - 2019, alkaen 3.9.
Päivä Kello Jumppa Paikka Huom!
ma 18:00 - 19:00 NuoretTunti tarkoitettu 6-9 -luokkalaisille. Tanssitytöt tunnilla tanssitaan helppoja ja vaihtelevia koreografioita tyttöjen toiveita kuunnellen.
Eerika
Metsälinna
ma 19.00 - 20.00 Letkeät lanteetLetkeät lanteet on hauska, tanssillinen jumppa, jonka ajaksi aivot saa heittää narikkaan. Tunnin aikana hikoillaan hauskojen vanhojen sekä uusien biisien tahdissa hyppien ja lanteita keinuellen. Lopuksi muutama lihas
Eerika
Metsälinna
ti 16:00 - 17:00 Hyvän olon jumppaKevyttä jumppaa vähän liikkuneille ja vanhemmalle väelle. Jumppaan kuuluu lämmittelyliikkeet, lihaskuntoa ja venyttely. Välineinä on käytetty esim. keppiä, kuminauhaa, palloa ja pieniä painoja. Mukana myös musiikki.
Päivi
Lallintalo
ke 17:30 - 18:15 Naperot 3-4 v3-4-vuotiaat. Leikkiä, musiikkiliikuntaa, välineitä. Tarkoitettu sekä tytöille että pojille. Tavoitteena on, että lapsi pystyy jumpan ajan olemaan salissa ilman omia vanhempiaan.
Johanna ja Taru
Metsälinna
ke 18:15 - 19:00 Naperot 5-7 v5-7-vuotiaat. Leikkiä, musiikkiliikuntaa, välineitä. Tarkoitettu sekä tytöille että pojille. Tavoitteena on, että lapsi pystyy jumpan ajan olemaan salissa ilman omia vanhempiaan.
Johanna
Metsälinna
ke 19:00 - 20:00 HIITHIIT-lyhenne tulee sanoista High Intensity Intervall Training. Nimensä mukaisesti tunnilla pidetään sykkeet korkealla ja hi-koillaan menevän musiikin tahdissa. Tunnin aikana vuorottele-vat kovatehoiset ja palauttavat työosuudet. Työosuuksiin kuu-luu sykettä nostavia liikkeitä ja lihaskuntoharjoitteita sekä yh-distelmiä näistä kahdesta. Sykettä nostetaan yksinkertaisin liikkein ja lihaskuntoharjoittelussa huomioidaan kokonaisvaltaisesti koko kehon lihakset.
Ira tai Minna
Metsälinna
to 19.00 - 20.00 MuokkausVauhdikkaasta menosta pitäville ja hikeä pintaan haluaville suunnattu tunti. Tavoitteena on lihasvoiman ja -kestävyyden kehittämisessä. Tunti aloitetaan lämmittelyllä, joka sisältää myös hieman hyppelyitä. Lihaskunto-osuudessa käydään läpi kaikki päälihasryhmät käyttäen omaa kehonpainoa ja joskus lisänä käsipainoja. Tunti lopetetaan aina venytyksiin.
Ira
Metsälinna
la 10:00 - 11:30 KuntosalicircuitLihaksia vahvistava, kuntopiirityyppinen jumppa. Jumppa alkaa lyhyellä alkulämmittelyllä, joka tehdään askeltamalla. Varsinaisen jumpan aikana tehdään lihaksia vahvistavia liikkeitä sekä sykettä nostavia aerobisia liikkeitä. Liikkeet tehdään sekä kuntosalilaitteilla että ilman laitteita. Lopuksi venytellään.
Monika
Rasin voimailutila

Ajankohtaista

Ensimmäinen jumppaviikko on kaikille avoin, tervetuloa kokeilemaan.

Naperoryhmiin otetaan 20 ensimmäiseksi ilmoittautunutta, ilmoittautuminen avataan 27.8. Aikuisten ryhmiin ei ole ryhmäkohtaista ilmoittautumista. Jäsenmaksun pääset maksamaan maksut-sivun linkin kautta 27.8. alkaen.

Zumbaa 14.10 sekä 4.11 klo 16-17 Metsälinnassa.

Viialan Naisvoimistelijat