Viialan Naisvoimistelijat

Jumpat 2017 - 2018
Päivä Kello Jumppa Paikka Huom!
ma 19:00 - 20:00 MuokkausVauhdikkaasta menosta pitäville ja hikeä pintaan haluaville suunnattu tunti. Tavoitteena on lihasvoiman ja -kestävyyden kehittämisessä. Tunti aloitetaan lämmittelyllä, joka sisältää myös hieman hyppelyitä. Lihaskunto-osuudessa käydään läpi kaikki päälihasryhmät käyttäen omaa kehonpainoa ja joskus lisänä käsipainoja. Tunti lopetetaan aina venytyksiin.
Ira
Hirvialhon koulu Salivuoro peruttu 23.10
ti 16:00 - 17:00 Hyvän olon jumppaKevyttä jumppaa vähän liikkuneille ja vanhemmalle väelle. Jumppaan kuuluu lämmittelyliikkeet, lihaskuntoa ja venyttely. Välineinä on käytetty esim. keppiä, kuminauhaa, palloa ja pieniä painoja. Mukana myös musiikki.
Päivi
Lallintalo
ke 17:15 - 18:00 Naperot 3-4 v3-4-vuotiaat. Leikkiä, musiikkiliikuntaa, välineitä. Tarkoitettu sekä tytöille että pojille. Tavoitteena on, että lapsi pystyy jumpan ajan olemaan salissa ilman omia vanhempiaan.
Eerika,ja Johanna
Hirvialhon koulu Ryhmä täynnä
ke 18:00 - 19:00 Naperot 5-7 v5-7-vuotiaat. Leikkiä, musiikkiliikuntaa, välineitä. Tarkoitettu sekä tytöille että pojille. Tavoitteena on, että lapsi pystyy jumpan ajan olemaan salissa ilman omia vanhempiaan.
Eerika ja Johanna
Hirvialhon koulu Ryhmä täynnä
ke 19:00 - 20:00 HIITHIIT-lyhenne tulee sanoista High Intensity Intervall Training. Nimensä mukaisesti tunnilla pidetään sykkeet korkealla ja hi-koillaan menevän musiikin tahdissa. Tunnin aikana vuorottele-vat kovatehoiset ja palauttavat työosuudet. Työosuuksiin kuu-luu sykettä nostavia liikkeitä ja lihaskuntoharjoitteita sekä yh-distelmiä näistä kahdesta. Sykettä nostetaan yksinkertaisin liikkein ja lihaskuntoharjoittelussa huomioidaan kokonaisvaltaisesti koko kehon lihakset.
Eerika
Hirvialhon koulu
to 18:30 - 19:30 TimmitMimmitTunnilla liikutaan hyvällä tuulella, hymy huulella! Musiikki tsemppaa jaksamaan; välillä nostetaan sykettä rockin tahtiin, välillä keinutellaan lantiota lattareiden rytmissä. Koreografiat ovat tanssillisia, mutta helppoja. Lihaskuntoakaan ei tällä tunnilla ole unohdettu. Tunnilla hiki irtoaa vaihtelevan musiikin tahtiin!
Susan
Hirvialhon koulu
to 19:30 - 20:30 Venyttely KehonhuoltoPienen alkulämmittelyn jälkeen aloitetaan tekemällä kehon liikkuvuutta parantavia liikkeitä. Venyttely on aluksi toiminnallisempaa. Tunnin edetessä siirrytään lattiatasoon ja syvennetään venytyksiä. Tunti päättyy makuuasennossa tehtäviin venytyksiin. Tavoitteena on liikkuvampi keho ja hyvä olo!
Susan
Hirvialhon koulu
la 10:00 - 11:30 KuntosalicircuitLihaksia vahvistava, kuntopiirityyppinen jumppa. Jumppa alkaa lyhyellä alkulämmittelyllä, joka tehdään askeltamalla. Varsinaisen jumpan aikana tehdään lihaksia vahvistavia liikkeitä sekä sykettä nostavia aerobisia liikkeitä. Liikkeet tehdään sekä kuntosalilaitteilla että ilman laitteita. Lopuksi venytellään.
Monika
Rasin voimailutila
su 17:00 - 18:00 Teemajumppa
Hirvialhon koulu Syyskaudelle ei ohjelmaa tiedossa

Ajankohtaista

Viikolla 42 salicircuit normaalisti, muut ryhmät lomailevat.

Sunnuntaijumppaan ei tällä tietoa ole syksylle valitettavasti ohjelmaa tulossa.

Käynti jumpille Hirvialhon koulun saliin pallokentän puoleisesta ovesta.

Viialan Naisvoimistelijat